Monday Mar 04, 2019

قسمت هجدهم: بازگشت سرطان

دراین قسمت از بازگشت یا عود سرطان گفتیم. بازگشت سرطان قابل پیش بینی نیست. عواملی که خطر ابتلا به سرطان رو بیشتر میکنند، میتونند خطر عود بیماری رو هم بیشتر کنند. اگر مبتلا به سرطان هستید یا عزیزانتون مبتلان، با ما در قسمت هجدهم همراهی کنید و حتما سوالهاتون در مورد سرطان رو برای ما بفرستید

Thanks to Grapes and Vidian for producing such fantastic music tracks that you always hear at the start and the end of our show.

Comments (2)

To leave or reply to comments, please download free Podbean or

saba

دیگه دنبال پاسخ نیستم. اون عزیز فوت کردن هفته پیش😔

Tuesday Mar 19, 2019

saba

سلام, ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار میگذارین. متاسفانه یکی از عزیزان من3 سال پیش دچار سرطان روده بزرگ شده بود که با شیمی درمانی و جراحی درمان شد. حالا بعد از 3 سال دوباره سرطان برگشته و چند بخش را درگیر کرده. سرطان به استخوان لگن وارد شده و هنوز معلوم نیست که آیه غدد لنفاوی هم درگیر شده یا نه(صداشون کاملا تغییر کرده) و بدنشون سریعا عفونت می کنه. دکترهای اینجا(اتریش) براشون فعلا پرتو درمانی تجویز کردن. ولی تا حالا که 10 جلسه گذشته ایشون کاملا ضعیف شدن و حالت تهوع دائم دارن😔 حالا سوال من از شما اینه که وقتی سرطان برگرده باز هم قابل درمان هست؟! (چون بدنشون خیلی ضعیفتر از قبل هست) آیا ایمن تراپی بهتر از شیمی درمانی هست؟ نمی دونم چرا احساس می کنم دکترهای اینجا خیلی آهسته درمان را پیش می برند. امیدوارم کامنت های اینجارو ببنید. بازهم تشکر می کنم از زمانی که میذارن.

Tuesday Mar 05, 2019

Copyright 2019 All rights reserved.

Podcast Powered By Podbean

Version: 20240320